onsdag 29. juni 2011

I Petter Northugs rike.

Fra Grong til Steinkjer
i sol og 25 grader men motvind.
I steinkjer hadde jeg meg en god
lunch med mye peppsi.
La så turen på nordsida av Trondhjemsfjorden
slik jeg slapp å sykle gjennom Trondhjem.
Så var jeg plutselig i hjem kommunen
til Petter Northug. Men så han ikke, eg kunne
jo gitt han noen tips til vasaloppet.. Tok
så ferje over fjorden og  syklet til Klett




Siste ledige hytte. Ikke luksus i dag.  Men tar alt når kl blir 22.50,
I dag 228 km.  Regnet kom kl 20, men det er varmt så noe blir nok tørt i løpet av natta.
PS. Så traner for første gang i dag.

4 kommentarer:

  1. Tour de France ettappe kver dag.
    I motvid, aleina.
    Ingen rygg og hvile bak her.

    Sinnsykt imponerende!

    SvarSlett
  2. Du såg tynne ud nå spise du nok , hilsen mor...
    utrolig bra jobba :-) mvh Erling F

    SvarSlett
  3. Du e sprek Ivar! Når du først tok turen innom Mosvika kunne du like gjerne tatt turen innom Hasselvika som er Torgeirs rike. Der kan en kjøre på med lange drag i blaute myrer. God tur videre mot sørligere breddegrader. Må vinden være med deg!
    Torgeir

    SvarSlett
  4. Du e den beste :-))). Take care min venn. Hilde

    SvarSlett