søndag 26. juni 2011

Berg og dalbane

Dagens reisebrev. Berg og dalbane er det rette for dagens etappe som starta i Hamsunds rike.
I yr jeg starta men i Fauske kunne jeg ta av regntøyet.
Jeg syklet til  Storjord ved foten av Saltfjellet.
Nye 196 km så nå er jeg over 1000 km " it feels good".  I dag var det mange og lange tunneller ca
20 stk , opp og ned i susende fart. Kroppen lystra og mila rulla. Starta 06.30 i morges og
på hotellet ca kl 20.  Bagasjen min er en sekk på 30 liter og en liten ca 2 liters veske under sete.
Så du kan si jeg reiser lett.  Klærne holder men i morgen er det vaske dag igjen.

 I dag overnatter jeg i et gammel koselig hotell Storjord hotell med sengeplass til 9.
Jeg er eneste gjest. Fikk servert hjemmelaga ørret, nybakt brød og sjokoladekake gjorde godt i en sliten kropp. Her er det bare ro ingen pc eller tv. I morgen er det meldt medvind over saltfjellet så jeg krysser fingrene.

Det var vått
Det var langt
Det var bratt
God natt!!!

1 kommentar:

  1. Hei Ivar! Ser ut som du virkelig har fått fart på sykkelen nedover:-) Ser og høres helt fantastisk ut!

    God tur videre og velkommen hjem til Kleivå når du er klar.

    Anders Rettedal

    SvarSlett