mandag 20. juni 2011

Klar for tur

Nå er jeg snart pakket og klar.
Litt om forberedelsene til turen.
Året sesong startet med ski trening i Seefeld med familien i romjulen. Etter dette ble det mange skiturer med Eirik i Sirdal. Hadde også en treningsuke med Team Kindem i Seefeld. Gjennomførte i år 4 worldlopp samt Sesilåmi. Etter ski sesongen er det sykkel som er prioritert. I påsken gjennomførte jeg flere økter med guttene samt Tor-Geir. Startet å trene med Rennesøy sykkelklubb i april. Klubben kan anbefales det er en kjempe kjekk gjeng. Jeg og Johann har hatt mange harde økter i Kleiva med klubben, knall god trening.
Mange ritt har jeg hatt før turen. Nordsjørittet ble en opptu,r flott vær, ny pers og best i familien.
I løpet av vårens mange sykkelturer kom sulten tilbake, jeg måtte på tur. Så nå skal jeg Norge på langs.

1 kommentar:

  1. God tur, Ivar. I Sandsteinveien 8 følger vi både deg og Hurtigruten på den lange ferden. Mvh Torstein F. Bøhm

    SvarSlett