søndag 19. juni 2011

Hva skjer?

Hallo nå er jeg på gang igjen. Jeg Ivar Kloster 51 år fra Rennesøy/Tasta skal nå på sykkeltur igjen.
I 2010 gikk turen fra Gibraltar- Hirtshals gibraltarstavanger2010.blogg.no

I år går turen fra Nordkapp til Lindesnes. Lengde ca 2600 km
Planen min er opptimistisk som jeg alltid er: 20 mil pr dag.
Lett sykkel lett bagasje.
I år blir det racer sykkel, så da pakker jeg kun det mest nødvendige.
Jeg skal sykle alene men er sosial så gleder meg til nye bekjentskaper.
Har nå tilbrakt noen timer med NAF boka, så planen tar form, men jeg er på tur så planene kan endres fortløpende. Satser på gode effektive etapper men skal nyte naturen og vil ta mye bilder.
Tirsdag går flyet til Honningsvåg, så onsdag er jeg på hjul.
Jeg trener med Rennesøy sykelklubb en nystarta klubb og kjempe gjeng. Planlegger å start onsdag 22 juni med mål Alta første dag,..om vær og vind er på lag,  ,gleder meg til å komma i gang å sykle.
Treningsvenner og alle venner ha en fin sommer. Bloggen vil bli oppdatert.Hilsen Ivar


Se alltid lyst på livet!
Sa mor og far til meg.
Tro alltid at det beste
bare hender deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar